lørdag 4. juli 2009

Fremdeles i LA

Koser oss i LA :)
Har vaert paa universal, var kjempemorro der. Var verdt prisen aa komme inn!
Waterworld var bare doedsbra!!! Fekk tatt saa mange bra bilder! Gleder meg t aa komme hjem og se paa de!

I gaar kom vi litt seint i gang, sov litt lenge. Var deilig. Vi dro paa en sightseeing buss, ogsaa matte vi forte oss hjem.
Meg og Cec sku nemlig paa Haunted Hollywood Tours. Det var morro!
Hu dama som hadde touren var dritflink, og viste oss hvor Orlando Bloom, Christina Aguilera og masse andre folk bor.
Og fortalte om masse morderier og saant, og viste oss husa hvor det hadde skjedd og saant.

Blir masse shopping her, kommer ikke til aa komme under vekta paa vei hjem tror jeg!
Meg og Cec begynner aa faa en fin samling shotteglass. Har bestemt oss for aa kjoepe et shotteglass i hver by vi er i. Trur vi har 4-5 stk naa.

I dag er det 4th of july her, nasjonaldagen, saa da blirre beachen tenker jeg.
Er visst beachparties overalt og fyrverkeri. Det blir morro.
Hakke faatt bada ennaa, saa det ska bli godt.

Skriver dagbok for hver dag her, begynner aa bli ganske tjukk allerede.
Blir endel doedtid her, ettersom dissa jentene driver aa sminker og ordner seg saa masse bare de ska 2m paa utsida doera, saa har god tid t aa skrive paa :p

Dere faar ha en bra helg der hjemme og!
Love

1 kommentar:

  1. Morro å følge med her - høres ut som om dere har det supert! Lovte mamma og pappa for lenge siden at jeg skulle skrive en kommentar for de(de fikk det ikke til), men husker ikke hva jeg skulle skrive, men skulle sikkert hilse og si at de er glad i deg og at det er fint du har det bra ellerno! Løv u! Kos deg videre!

    SvarSlett