mandag 20. juli 2009

We got bourbonfaced in shitstreet!

I gaar var vi i 4 stater, reiste fra New Orlenas til Florida.
Elsker New Orleans, nesten like bra som vegas!
Var i barstreeten, Bourbonstreet. Var saa sinnsykt bra der!
Er der det er Mardi Gras og greier (ikke naa da, det er vel i mai elno).
Folk stod uansett paa balkongene og heiv ut perlekjeder.
Vi fekk MASSE ;)
Maa egentlig flashe for aa faa da, men det gjorde ikke vi!

Folk dansa i gatene, masse bra liveband der. Inne paa en klubb vi var spelte de masse bra musikk, og vokalisten var doedsflink, trur nesten ikke jeg har hoert noen med saa bra stemme foer!

Jeg fekk meg en huge ass beer, NAMENAMM! Tok meg i grunn 2, for ville ha med flaska hjem, og den foerste havna i en soeppeldunk. Saa da vart man shitfaced gitt :D
Blei tilogmed fridd til, haha.

Var litt hardt aa staa opp etter 2t m soevn, ogsaa holdt vi paa aa misse en swamptour vi hadde bestilt.
Men guiden sa at siden vi kom helt fra Norge, saa var dte ikke saa rart at vi var litt forsinka.
Fekk se MASSE alligatorer!

Og foer New Orleans var vi i Austin!
Og var paa Museum of weird, var doedsbra!
Og fyren som hadde sjappa hadde en hel hage full av oegler! De var saaaa fine! Og meg og Cec fekk taa paa de og holde de og masse! Love it! Vi ville ha m hjem! Fuck norge, kjedelig land!

Meg og Monica gikk ut i 6th street i Austin, blei jammen shitfaced der og gitt. Var morro, blei kjent med det par jenter som ska ta oss med paa poolparty i Miami :D

Turen gaar videre til Orlando i kveld etter litt sightseeing her i Panama City. Er fint her, sku oesnske vi hadde hatt lengre tid her. Men vi begynner aa sleppe opp for tid. For ikke aa nevne plass i bilen, we LOVE outlets! Og all annen shopping og for den saks skyld. Bare 10 dager igjen naa! :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar